Regulament oferte

Regulament privind desfășurarea campaniei promoționale 

“PWP – Brățară cadou”

  

Promoția  este organizată de SC FIG JEWELLERY ROMANIA SRL cu sediul în CLUJ-NAPOCA, Corneliu Coposu Nr. 167 înregistrată la registrul comerțului sub J12/3579/2014, RO RO33922368.

 

Denumire. Durată. Locul desfăşurării

Campania promoţională poartă denumirea de “PWP – Brățară cadou”

Campania promoţională se desfăşoară începând cu data de 29.11.2022 până la 12.12.2022. , atât online pe website-ul www.pandorastore.ro, cât și în magazinele fizice din țară, în limita stocului disponibil.

 

Mecanismul de desfășurare al campaniei:

Fiecare membru Pandora Club care face o achiziție de minim 429 RON, primește cadou o brățară (592286C01) în valoare de 299 RON. Pentru a primi brățara cadou, clientul trebuie să selecteze mărimea dorită și să o introducă în coșul de cumpărături alături de celelalte produse care însumează minim 429 RON, după care să aplice codul codul primit prin mail pentru a primi brățara gratis.

Fiecare client care face o achiziție de minim 469 RON, primește cadou o brățară (592286C01) în valoare de 299 RON. Pentru a primi brățara cadou, clientul trebuie să selecteze mărimea dorită și să o introducă în coșul de cumpărături alături de celelalte produse care însumează minim 469 RON, după care să aplice codul PWP469 pentru a primi brățara gratis.

Produsul pe care clientul îl primește cadou (592286C01) nu are valoare inclusă în suma minimă de cumpărare.

Oferta specială include toate produsele PANDORA.

Fiecare client care nu este membru Pandora Club, pentru a beneficia de oferta “PWP – Brățară cadou” cu pragul valoric inferior (429 RON) trebuie să se înregistreze în magazinul PANDORA  sau pe pandora.net pentru a se alătura Clubului.

Dacă suma achiziției este multiplu de 429 RON/ 469 RON, clientul poate primi mai multe brățări cadou, în funcție de suma achiziției. Dacă un client cumpără un singur produs în valoare de 859 RON/ 939 RON primește o brățară cadou PWP, daca cumpără două produse în valoare de 429/ 469 RON fiecare, poate primi două brățări etc.

Oferta se aplică în limita stocului disponibil și nu poate fi combinată cu alte promoții sau reduceri.

Înlocuirea articolelor achiziționate înainte de oferta specială nu face obiectul mecanismelor speciale de oferta “PWP – Brățară cadou”.

Regulamentul campaniei promoționale.
Regulamentul campaniei promoționale este afișat și disponibil gratuit.
 
Organizator,
S.C. FIG JEWELLERY ROMANIA S.R.L

________________________________

Regulament privind desfășurarea campaniei promoționale

”Black Friday“

Promoția  este organizată de SC FIG JEWELLERY ROMANIA SRL cu sediul în CLUJ-NAPOCA, Corneliu Coposu Nr. 167 înregistrată la registrul comerțului sub J12/3579/2014, RO RO33922368.

 

Denumire. Durată. Locul desfăşurării 

Campania promoţională poartă denumirea de “Black Friday”

 

  Mecanismul de desfășurare al campaniei:

Fiecare client primeste o reducere de 20% la achizitie aplicand codul: BFCM22 la finalizarea comenzii.

Oferta speciala include toate produsele PANDORA, cu exceptia: colectiei Keith Haring, colectiei Marvel, talismanului Clubului Pandora, talismanului Unicef, produselor din aur de 14k, accesoriilor si cutiilor de bijuterii.

Oferta se aplica in limita stocului disponibil si nu poate fi combinata cu alte promotii sau reduceri.

Cardurile de fidelitate sau orice alt voucher de discount nu se aplică pentru produsele din promoție!

Inlocuirea articolelor achizitionate inainte de oferta speciala nu face obiectul mecanismelor speciale de oferta “Black Friday”.

 

Regulamentul campaniei promoționale.
Regulamentul campaniei promoționale este afișat și disponibil gratuit.
 
Organizator,
S.C. FIG JEWELLERY ROMANIA S.R.L

________________________________


Regulament privind desfășurarea campaniei promoționale 

“CYM -  Collect Your Moments 20% Reducere    

Organizarea promoției

Promoția  este organizată de SC FIG JEWELLERY ROMANIA SRL cu sediul în CLUJ-NAPOCA, Corneliu Coposu Nr. 167 înregistrată la registrul comerțului sub J12/3579/2014, RO RO33922368.
 
Denumire. Durată. Locul desfăşurării.
Campania promoţională poartă denumirea de ,,CYM - Collect Your Moments 20% Reducere” .

Mecanismul de desfășurare al campaniei:
Campania promoţională se desfăşoară începând cu data de 27.12.2021 până la 31.12.2022. , atât online pe website-ul www.pandorastore.ro, cât și în magazinele fizice din Cluj și Sibiu, în limita stocului disponibil.

La achiziția unei brățari și a două talismane din sortimentul selectat beneficiați de 20% reducere. Oferta include brățări, talismane, clipsuri, distanțiere, pandantive și lanțuri de siguranță selectate.

Oferta se aplică în limita stocului disponibil și nu poate fi combinată cu alte promoții sau reduceri.

Cardurile de fidelitate sau orice alt voucher de discount nu se aplică pentru produsele din promoție!

Regulamentul campaniei promoționale.
Regulamentul campaniei promoționale este afișat și disponibil gratuit.
 
Organizator,
S.C. FIG JEWELLERY ROMANIA S.R.L

 

 ________________________________

 

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoționale
“Seturi Pandora ME”

 

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

1.1. Organizatorul campaniei promoționale „Seturi Pandora ME” (în continuare numită "Campania") este S.C. Fig Jewellery Romania S.R.L. (în cele ce urmează “Organizatorul”), cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Corneliu Copoșu nr. 167.

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (în cele ce urmează "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toți Participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfășurării Campaniei, având obligația de a informa publicul în mod oficial, în aceeași manieră în care a fost făcută și informarea inițială, prin Regulamentul de campanie.

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania promoţională “Seturi Pandora ME” este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

SECȚIUNEA 3. ARIA SI PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

3.1 Campania este organizată și se desfășoară în Magazinele Pandora din Cluj și Sibiu, în magazinele Pandora din București, situate în cadrul Centrelor Comerciale Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Promenada, București Mall, Plaza, Mega Mall, Park Lake și Sun Plaza în Magazinele Pandora din Constanța, situate în cadrul Centrului Comercial City Park Mall Of Constanța, respectiv în cadrul Centrului Comercial Vivo Constanța, în Magazinele Pandora din Iași, situate în cadrul Centrului Comercial Palas Shopping Mall, respectiv în cadrul Centrului Comercial Iulius Mall, în Magazinul Pandora din Galați Shopping City, dar și în magazinele partenerilor autorizați, în perioada 26.05.2022 – 31.12.2022, în limita stocului disponibil.

3.2 Prezenta campanie poate fi prelungită față de termenul prevăzut mai sus ca urmare a deciziei Organizatorului, modificând prezentul Regulament și aducându-l la cunoștința publicului prin afișarea acestuia în magazin.

SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE

4.1. Campania se adresează tuturor persoanelor fizice, de orice vârstă, cu domiciliul/reședința în România, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumite în continuare „Participanți”). Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații Organizatorului, persoanele care își desfășoară activitatea în Magazinele Pandora și nici membrii familiilor tuturor acestora: soții/soțiile ori rudele de gradul întâi ale acestora.

4.2. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului și își exprimă acordul în privința acestora, participarea la această Campanie implicând obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

SECȚIUNEA 5. MECANISMUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

5.1. La achiziționarea seturilor formate din:

SET 1: O brățară Pandora ME cu minim două accente de stil din colecția Pandora ME, clienții beneficiază de o reducere de 20%.

SET 2: Un colier Pandora ME cu minim două accente de stil din colecția Pandora ME, clienții beneficiază de o reducere de 20%.

SET 3: Un cercel Pandora ME cu minim două accente de stil din colecția Pandora ME, clienții beneficiază de o reducere de 20%.

SET 4: Minimum 2 inele din colecția Pandora ME, fiecare client va primi cadou un conector de inele din argint (191060C00).

5.2. Oferta se aplică produselor din colecția Pandora ME.

5.3. Înlocuirea articolelor achiziționate înainte de oferta specială nu face obiectul mecanismelor speciale din oferta “Seturi Pandora ME”.

5.4. Oferta se aplică în limita stocului disponibil și nu poate fi combinată cu alte promoții sau reduceri.

5.5. Produsele din campania promoțională sunt nerambursabile.

SECȚIUNEA 6. CONDIȚII DE VALIDARE

6.1. Pentru ca un Participant să beneficieze de campanie, trebuie să îndeplinească concomitent următoarele condiții:

6.2. Să îndeplinească condițiile de la Secțiunea 4 a prezentului Regulament;

6.3. Să achiziționeze în perioada Campaniei produsele ce fac obiectul campaniei.

SECȚIUNEA 7. CONTRAVALOAREA ÎN BANI

În cadrul Campaniei nu este posibilă înlocuirea niciunuia dintre produse cu contravaloarea acestora în bani sau cu alte beneficii, incluzând dar fără a se limita la schimbul produselor sau combinarea acestei Campanii cu alte Campanii în curs de desfășurare sau oferirea de discounturi, cu excepția reparării și respectiv schimbării produselor în caz de neconformitate, potrivit prevederilor legale aplicabile.

SECȚIUNEA 8. ERORI, COMUNICĂRI PUBLICITARE NECORESPUNZĂTOARE

8.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor fiscale care realizează dovada achiziționării produselor, de înstrăinarea lor și/sau de prezentarea bonurilor fiscale deteriorate sau falsificate și nici nu va fi obligat să repare produsele pe baza unor astfel de bonuri fiscale care nu întrunesc toate condițiile prevăzute în acest Regulament.

8.2. Reclamațiile referitoare la produsele care fac obiectul campaniei, ulterioare momentului semnării protocolului de predare-primire a produselor care fac obiectul campaniei, nu vor fi în responsabilitatea Organizatorului.

8.3. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative de nerespectare a condițiilor de participare care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii, măsuri cuprinzând inclusiv eliminarea participantului în cauză din Campanie, urmând a fi informat cu privire la această decizie.

SECȚIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. În conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, participanții la prezenta Campanie sunt informați cu privire la aspectele privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul prezentului Regulament.

10.2. Operator de date este Pandora Jewelry Romania SRL, o societate înființată potrivit legilor din România, având sediul social în București, sector 4, Blvd. Mărășești nr. 2B, Complex Rezidențial Carol, bl. C, sc. 4, et. 5, ap. 39, înmatriculată în Registrul Comerțului sub numărul J40/10178/2009 având cod unic de înregistrare 26102381, denumit în continuare, pentru scopul prezentei secțiuni (Prelucrarea datelor cu caracter personal) „Operatorul”.

10.3. Datele cu caracter personal sunt obținute în mod direct de la participant în cadrul relației pe care o are cu Operatorul în legătură cu participarea la Campanie, acestea fiind Nume, Prenume, Adresă de e-Mail, Telefon.

10.4. Operatorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile următoare:

10.4.1. Derularea Campaniei, precum și participarea persoanelor vizate la aceasta, înmânarea beneficiilor rezultând din participare;

10.4.2. Verificarea respectării prevederilor prezentului Regulament;

10.4.3. Îndeplinirea obligațiilor legale care revin Operatorului;

10.5. Prelucrarea datelor personale ale persoanelor vizate este întemeiată pe executarea unor obligații contractuale. Regulamentul reprezintă contractul încheiat între Operator și persoanele vizate participante la prezenta Campanie, ale cărui prevederi le acceptați prin participarea la prezenta Campanie. În vederea executării acestor obligații contractuale, Operatorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus. Prelucrarea datelor cu caracter personal prevăzute la punctul 10.3. reprezintă o obligație necesară pentru încheierea și executarea contractului cu Operatorul. În cazul în care nu veți furniza datele pentru scopurile mai sus mențonate, participarea dumneavoastră la prezenta Campanie nu va fi posibilă.

10.6. Datele cu caracter personal pot fi puse în condițiile legii, la dispoziția autorităților fiscale, în scopul îndeplinirii obligațiilor fiscale privind câștigătorii concursurilor sau transmise către autorități publice, auditori sau instituții cu competențe în realizarea de controale asupra activității și activelor Organizatorului, care solicită furnizarea acestor informații, în virtutea obligațiilor legale ale acesteia, astfel cum pot fi puse la dispoziția instanțelor de judecată, pentru respectarea unei cerințe legale sau pentru protejarea drepturilor și activelor Organizatorului sau ale altor entități sau persoane, sau unor terți achizitori, în măsura în care activitatea societății ar fi transferată total sau parțial, iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unui astfel de transfer.

De asemenea, în scopurile prelucrării menționate mai sus, putem distribui datele dumneavoastră cu caracter personal către societăți din grupul nostru, [Pandora Group], care își desfășoară activitatea în România/ Uniunea Europeană/ Spațiul Economic European, societăți care vor respecta instrucțiunile Operatorului în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. 

10.7. Datele personale vor fi păstrate pe durata derulării Campaniei precum și perioada necesară pentru protejarea drepturilor Organizatorului, având în vedere legea aplicabilă, inclusiv perioada de prescripție și termenele prevăzute de legislația fiscală. Ulterior, cu condiția de a nu se fi exercitat dreptul la ștergere, aceste date vor fi păstrate în conformitate cu termenele legale aplicabile în fiecare caz specific, ținând cont de tipul de date, precum și de scopul prelucrării .

10.8. Organizatorul vă informează prin prezentul Regulament că evaluează și actualizează constant măsurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal în conditții de siguranță și securitate.

10.9. În contextul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:

  1. a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dvs. cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date indicat în Secțiunea 10 de mai jos;
  2. b) Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date indicat în Secțiunea 10 de mai jos, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care (i) datele nu mai sunt necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ;
  3. c) Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;
  4. d) Dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până în momentul respectiv;
  5. e) Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
  6. f) Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă;
  7. g) Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
  8. h) Dreptul de a depune plângere în fața Autorității de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă încurajăm să adresați o solicitare în scris, datată și semnată sau în format electronic la ro.office@pandora.net .

Operatorul are dreptul, în condițiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, atunci când are îndoieli întemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.

SECȚIUNEA 11. TAXE ȘI IMPOZITE

Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei “Seturi Pandora ME”.

SECȚIUNEA 12. FORȚA MAJORĂ

12.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, și a cărui apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

12.2. Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întarziată. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la Campanie existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

12.3. În cazul în care organizarea campaniei este împiedicată de evenimente de forță majoră, Organizatorul își rezervă dreptul de a decide, după caz, încheierea sau prelungirea campaniei promoționale.

SECȚIUNEA 13. LITIGII

În cazul unor litigii apărute între Organizator și Participanții la Campanie, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor judecătorești române competente din municipiul București.

SECȚIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

14.1. Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

14.2. Regulamentul Campaniei “Seturi Pandora ME” va fi disponibil în mod gratuit oricărui solicitant în cadrul magazinelor organizatorului din București și din țară, precum și a partenerilor autorizați, sau poate fi obținut prin transmiterea unei solicitări la adresa de mail ro.office@pandora.net .

14.3 Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor legale incidente, inclusiv OUG 99/2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare și a fost semnat în două exemplare originale, astăzi 18.05.2022.

 Organizator,

S.C. FIG JEWELLERY ROMANIA S.R.L.

 

________________________________

 

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoționale

„BIRTHDAY

 

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul campaniei promoționale „Birthday” (în continuare numită "Campania") este S.C. Fig Jewellery Romania S.R.L. (în cele ce urmează “Organizatorul”), cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Corneliu Coposu nr. 167.

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (în cele ce urmează "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toți Participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfășurării Campaniei, având obligația de a informa publicul în mod oficial, în aceeași manieră în care a fost făcută și informarea inițială, prin Regulamentul de campanie.

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania promoţională „Birthday” este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

SECȚIUNEA 3. ARIA ȘI PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

3.1. Campania este organizată și se desfășoară în Magazinele Pandora din Cluj și Sibiu, în magazinele Pandora din București, situate în cadrul Centrelor Comerciale Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Promenada, București Mall, Plaza, Mega Mall, Park Lake și Sun Plaza; în Magazinele Pandora din Constanța, situate în cadrul Centrului Comercial City Park Mall Constanța, respectiv în cadrul Centrului Comercial Vivo Constanța, în Magazinele Pandora din Iași, situate în cadrul Centrului Comercial din Palas Shopping Mall, respectiv în cadrul Centrului Comercial din Iulius Mall Iași și în Magazinul Pandora din Galați Shopping City, în magazinele partenerilor autorizați și online, pe www.pandorastore.ro începând cu 03.05.2022, până la o 31.12.2022.

SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE

4.1. Campania se adresează tuturor persoanelor fizice, de orice vârstă, cu domiciliul/reședința în România, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumite în continuare „Participanți”). Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații Organizatorului, persoanele care își desfășoară activitatea în Magazinele Pandora și nici membrii familiilor tuturor acestora: soții/soțiile ori rudele de gradul întâi ale acestora.

4.2. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului și își exprimă acordul în privința acestora, participarea la această Campanie implicând obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

SECȚIUNEA 5. MECANISMUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

5.1. Fiecare membru Pandora Club beneficiază de 50 Ron reducere la achiziții de minim 200 Ron. Pentru a primi e-Mail-ul cu oferta, clientul trebuie să se înscrie în Pandora Club și să introducă data nașterii cu 2 zile înainte de aniversare.

5.2. Membrii Pandora Club beneficiază de ofertă Birthday“ o singură dată, pe o perioadă de 10 zile de la ziua de naștere - prezentând în magazin e-Mail-ul care conține codul de discount generat și un act de identitate. Pentru a beneficia de ofertă pe pandorastore.ro, trebuie introdus la finalizarea comenzii codul primit pe e-Mail.

5.3. Oferta nu poate fi combinată cu alte promoții sau reduceri și nu se aplică colecției Pandora x Marvel, produselor în ediție limitată și produselor din aur de 14k.

SECȚIUNEA 6. CONDIȚII DE VALIDARE

6.1. Pentru ca un Participant să beneficieze de campanie, trebuie să îndeplinească concomitent următoarele condiții:

6.1.1. Să îndeplinească condițiile de la Secțiunea 4 a prezentului Regulament;

6.1.2. Să achiziționeze în perioada Campaniei produsele ce fac obiectul campaniei.

SECȚIUNEA 7. CONTRAVALOAREA ÎN BANI

În cadrul Campaniei „Birthday” nu este posibilă înlocuirea niciunuia dintre produse cu contravaloarea acestora în bani sau cu alte beneficii, incluzând dar fără a se limita la schimbul produselor cu alte produse care intră în campanie, cu excepția reparării și respectiv schimbării produselor în caz de neconformitate, potrivit prevederilor legale aplicabile.

Produsele non-defecte achiziționate în cadrul ofertei speciale pot fi înlocuite numai cu bonul fiscal în original cu alte produse cu același preț sau mai mare (la un cost suplimentar), în termen de maxim 14 zile de la data achiziției. În cazul în care unul dintre produsele din oferta Birthday" este înlocuit cu un produs care nu este inclus în promoție, înlocuirea să atragă după sine anularea ofertei speciale și achiziționarea produsului la preț întreg. Un set poate fi înlocuit la returnarea tuturor produselor care îl formează cu produse la același preț sau la un preț mai mare.

Înlocuirea de produse achiziționate înainte de oferta specială nu este supusă ofertei speciale „Birthday”.

SECȚIUNEA 8. ERORI, COMUNICĂRI PUBLICITARE NECORESPUNZĂTOARE

8.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor fiscale care realizează dovada achiziționării produselor, de înstrăinarea lor și/sau de prezentarea bonurilor fiscale deteriorate sau falsificate și nici nu va fi obligat să repare produsele pe baza unor astfel de bonuri fiscale care nu întrunesc toate condițiile prevăzute în acest Regulament.

8.2. Reclamațiile referitoare la produsele care fac obiectul campaniei, ulterioare momentului semnării protocolului de predare-primire a produselor care fac obiectul campaniei, nu vor fi în responsabilitatea Organizatorului.

8.3. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative de nerespectare a condițiilor de participare care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii, măsuri cuprinzând inclusiv eliminarea participantului în cauză din Campanie, urmând a fi informat cu privire la această decizie.

SECȚIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. În conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, participanții la prezenta Campanie sunt informați cu privire la aspectele privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul prezentului Regulament.

10.2. Operator de date este Pandora Jewelry Romania SRL, o societate înființată potrivit legilor din România, având sediul social în București, sector 4, Blvd. Mărășești nr. 2B, Complex Rezidențial Carol, bl. C, sc. 4, et. 5, ap. 39, înmatriculată în Registrul Comertului sub numărul J40/10178/2009 având cod unic de înregistrare 26102381, denumit în continuare, pentru scopul prezentei secțiuni (Prelucrarea datelor cu caracter personal) „Operatorul”.

10.3. Datele cu caracter personal sunt obținute în mod direct de la participant în cadrul relației pe care o are cu Operatorul în legătură cu participarea la Campanie, acestea fiind Nume, Prenume, Adresă de e-Mail, Telefon.

10.4. Operatorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile următoare:

10.4.1. Derularea Campaniei, precum și participarea persoanelor vizate la aceasta, înmânarea beneficiilor rezultând din participare;

10.4.2. Verificarea respectării prevederilor prezentului Regulament;

10.4.3. Îndeplinirea obligațiilor legale care revin Operatorului;

10.5. Prelucrarea datelor personale ale persoanelor vizate este întemeiată pe executarea unor obligații contractuale. Regulamentul reprezintă contractul încheiat între Operator și persoanele vizate participante la prezenta Campanie, ale cărui prevederi le acceptați prin participarea la prezenta Campanie. În vederea executării acestor obligații contractuale, Operatorul prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus. Prelucrarea datelor cu caracter personal prevăzute la punctul 10.3. reprezintă o obligație necesară pentru încheierea și executarea contractului cu Operatorul. În cazul în care nu veți furniza datele pentru scopurile mai sus menționate, participarea dumneavoastră la prezenta Campanie nu va fi posibilă.

10.6. Datele cu caracter personal pot fi puse în condițiile legii, la dispoziția autorităților fiscale, în scopul îndeplinirii obligațiilor fiscale privind câștigătorii concursurilor sau transmise către autorități publice, auditori sau instituții cu competențe în realizarea de controale asupra activității și activelor Organizatorului, care solicită furnizarea acestor informații, în virtutea obligațiilor legale ale acesteia, astfel cum pot fi puse la dispoziția instanțelor de judecată, pentru respectarea unei cerințe legale sau pentru protejarea drepturilor și activelor Organizatorului sau ale altor entități sau persoane, sau unor terți achizitori, în măsura în care activitatea societății ar fi transferată total sau parțial, iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unui astfel de transfer.

De asemenea, în scopurile prelucrării menționate mai sus, putem distribui datele dumneavoastră cu caracter personal către societăți din grupul nostru, [Pandora Group], care își desfășoară activitatea în România/ Uniunea Europeană/ Spațiul Economic European, societăți care vor respecta instrucțiunile Operatorului în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. 

10.7. Datele personale vor fi păstrate pe durata derulării Campaniei precum și perioada necesară pentru protejarea drepturilor Organizatorului, având în vedere legea aplicabilă, inclusiv perioada de prescripție și termenele prevăzute de legislația fiscală. Ulterior, cu condiția de a nu se fi exercitat dreptul la ștergere, aceste date vor fi păstrate în conformitate cu termenele legale aplicabile în fiecare caz specific, ținând cont de tipul de date, precum și de scopul prelucrării .

10.8. Organizatorul vă informează prin prezentul Regulament că evaluează și actualizează constant măsurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.

10.9. În contextul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:

  1. a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dvs. cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date indicat în Secțiunea 10 de mai jos;
  2. b) Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date indicat în Secțiunea 10 de mai jos, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care (i) datele nu mai sunt necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ;
  3. c) Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;
  4. d) Dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până în momentul respectiv;
  5. e) Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
  6. f) Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă;
  7. g) Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
  8. h) Dreptul de a depune plângere în fața Autorității de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă încurajăm să adresați o solicitare în scris, datată și semnată sau în format electronic la ro.office@pandora.net .

Operatorul are dreptul, în condițiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, atunci când are îndoieli întemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.

SECȚIUNEA 11. TAXE ȘI IMPOZITE

Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei „Birthday”.

SECȚIUNEA 12. FORȚA MAJORĂ

12.1. Pentru scopul acestui Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, și a cărui apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

12.2. Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întarziată. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la Campania existentă acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forța majoră.

12.3. În cazul în care organizarea campaniei este împiedicată de evenimente de forța majoră, Organizatorul își rezervă dreptul de a decide, după caz, încheierea sau prelungirea campaniei promoționale.

SECȚIUNEA 13. LITIGII

În cazul unor litigii apărute între Organizator și Participanții la Campanie, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor judecătorești române competente din municipiul București.

SECȚIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

14.1. Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

14.2. Regulamentul Campaniei „Birthday” va fi disponibil în mod gratuit oricărui solicitant în cadrul magazinelor organizatorului din București și din țară, sau poate fi obținut prin transmiterea unei solicitări la adresa de mail ro.office@pandora.net .

14.3 Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor legale incidente, inclusiv OUG 99/2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare și a fost semnat în două exemplare originale, pe 10.07.2018.

14.4 Prezentul Regulament a fost revizuit și modificat și a fost semnat în două exemplare originale, astăzi 15.04.2022.

Organizator,

S.C. FIG JEWELLERY ROMANIA S.R.L.

 

________________________________

 

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoționale
„WELCOME

 

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul campaniei promoționale „Welcome” (în continuare numită "Campania") este S.C. Fig Jewellery Romania S.R.L. (în cele ce urmează “Organizatorul”), cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Corneliu Coposu nr. 167.

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (în cele ce urmează "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toți Participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfășurării Campaniei, având obligația de a informa publicul în mod oficial, în aceeași manieră în care a fost făcută și informarea inițială, prin Regulamentul de campanie.

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania promoţională „Welcome” este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

SECȚIUNEA 3. ARIA ȘI PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

3.1. Campania este organizată și se desfășoară în Magazinele Pandora din Cluj și Sibiu, în magazinele Pandora din București, situate în cadrul Centrelor Comerciale Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Promenada, București Mall, Plaza, Mega Mall, Park Lake și Sun Plaza, în Magazinele Pandora din Constanța, situate în cadrul Centrului Comercial City Park Mall Constanța, respectiv în cadrul Centrului Comercial Vivo Constanța, în Magazinele Pandora din Iași, situate în cadrul Centrului Comercial din Palas Shopping Mall, respectiv în cadrul Centrului Comercial din Iulius Mall Iași și în Magazinul Pandora din Galați Shopping City, cât și în magazinele partenerilor autorizați, începând cu 22.03.2021, până la 31.12.2022 și online, pe www.pandorastore.ro începând cu 01.04.2022, până la 31.12.2022.

SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE

4.1. Campania se adresează tuturor persoanelor fizice, de orice vârstă, cu domiciliul/reședința în România, care acceptă termenii s=și condițiile prezentului Regulament (denumite în continuare „Participanți”). Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajații Organizatorului, persoanele care își desfășoară activitatea în Magazinele Pandora și nici membrii familiilor tuturor acestora: soții/soțiile ori rudele de gradul întai ale acestora.

4.2. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului și își exprimă acordul în privința acestora, participarea la această Campanie implicând obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

SECȚIUNEA 5. MECANISMUL DE DESĂȘURARE A CAMPANIEI

5.1. Fiecare client care se înscrie în Pandora Club începând cu 22.03.2021 beneficiază de 10% discount la următoarea achiziție.

5.2. Pentru a beneficia de ofertă în magazinele Pandora, trebuie prezentat e-Mail-ul care conține codul promoțional și un act de identitate la casa de marcat. Codul este valabil 30 de zile de la data primirii newsletter-ului. Pentru a beneficia de ofertă pe pandorastore.ro, trebuie introdus la finalizarea comenzii codul promoțional primit pe e-Mail.

5.3. Oferta nu poate fi combinată cu alte promoții sau reduceri și nu include produsele din colecția Pandora x Marvel, produsele ediție limitată și produsele din aur de 14k.

SECȚIUNEA 6. CONDIȚII DE VALIDARE

6.1. Pentru ca un Participant să beneficieze de campanie, trebuie să îndeplinească concomitent următoarele condiții:

6.1.1. Să îndeplinească condițiile de la Secțiunea 4 a prezentului Regulament;

6.1.2. Să achiziționeze în perioada Campaniei produsele ce fac obiectul campaniei.

SECȚIUNEA 7. CONTRAVALOAREA ÎN BANI

În cadrul Campaniei „Welcome” nu este posibilă înlocuirea niciunuia dintre produse cu contravaloarea acestora în bani sau cu alte beneficii, incluzând dar fără a se limita la schimbul produselor cu alte produse care intră în campanie, cu exceptia reparării și respectiv schimbării produselor în caz de neconformitate, potrivit prevederilor legale aplicabile.

Produsele non-defecte achiziționate în cadrul ofertei speciale pot fi înlocuite numai cu bonul fiscal în original cu alte produse cu același preț sau mai mare (la un cost suplimentar), în termen de maxim 14 zile de la data achiziției. În cazul în care unul dintre produsele din oferta "Welcome" este înlocuit cu un produs care nu este inclus în promotie, inlocuirea sa atrage dupa sine anularea ofertei speciale si achizitionarea produsului la pret intreg. Un set poate fi inlocuit la returnarea tuturor produselor care il formează cu produse la acelasi pret sau la un pret mai mare.

Inlocuirea de produse achizitionate inainte de oferta speciala nu este supusa ofertei speciale "Welcome”.

SECTIUNEA 8. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

8.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor fiscale care realizează dovada achizitionarii produselor, de instrainarea lor si/sau de prezentarea bonurilor fiscale deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat repare produsele pe baza unor astfel de bonuri fiscale care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.

8.2. Reclamatiile referitoare la produsele care fac obiectul campaniei, ulterioare momentului semnarii protocolului de predare-primire a produselor care fac obiectul campaniei, nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului.

8.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative nerespectari a conditiilor de participare care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii, masuri cuprinzand inclusiv eliminarea participantului in cauza din Campanie, urmand a fi informat cu privire la aceasta decizie.

SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. În conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, participantii la prezenta Campanie sunt informati cu privire la aspectele privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin intermediul prezentului Regulament.

10.2. Operator de date este Pandora Jewelry Romania SRL, o societate infiintata potrivit legilor din Romania, avand sediul social in Bucuresti, sector 4, Blvd. Marasesti nr. 2B, Complex Rezidential Carol, bl. C, sc. 4, et. 5, ap. 39, inmatriculata in Registrul Comertului sub numarul J40/10178/2009 avand cod unic de inregistrare 26102381, denumit în continuare, pentru scopul prezentei sectiuni (Prelucrarea datelor cu caracter personal) „Operatorul”.

10.3. Datele cu caracter personal sunt obtinute in mod direct de la participant in cadrul relatiei pe care o are cu Operatorul in legatura cu participarea la Campanie, acestea fiind Nume, Prenume, Adresa de Email, Telefon.

10.4. Operatorul prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile urmatoare:

10.4.1. Derularea Campaniei, precum si participarea persoanelor vizate la aceasta, inmanarea beneficiilor rezultand din participare;

10.4.2. Verificarea respectarii prevederilor prezentului Regulament;

10.4.3. Indeplinirea obligatiilor legale care revin Operatorului;

10.5. Prelucrarea datelor personale ale persoanelor vizate este intemeiata pe executarea unor obligatii contractuale. Regulamentul reprezinta contractul incheiat intre Operator si persoanele vizate participante la prezenta Campanie, ale carui prevederi le acceptati prin participarea la prezenta Campanie. In vederea executarii acestor obligatii contractuale, Operatorul prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus. Prelucrarea datelore cu caracter personal prevazute la punctul 10.3. reprezintă o obligatie necesara pentru incheierea si executarea contractului cu Operatorul. In cazul in care nu veti furniza datele pentru scopurile mai sus mentionate, participarea dumneavoastră la prezenta Campanie nu va fi posibilă.

10.6. Datele cu caracter personal pot fi puse in conditiile legii, la dispozitia autoritatilor fiscale, in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale privind castigatorii concursurilor sau transmise catre autoritati publice, auditori sau institutii cu competente in realizarea de controale asupra activitatii si activelor Organizatorului, care solicita furnizarea acestor informatii, in virtutea obligatiilor legale ale acesteia, astfel cum pot fi puse la dispozitia instantelor de judecata, pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor Organizatorului sau ale altor entitati sau persoane, sau unor terti achizitori, in masura in care activitatea societatii ar fi transferata total sau partial, iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unui astfel de transfer.

De asemenea, in scopurile prelucrarii mentionate mai sus, putem distribui datele dumneavoastra cu caracter personal catre societati din grupul nostru, [Pandora Group], care isi desfasoara activitatea in Romania/ Uniunea Europeana/ Spatiul Economic European, societati care vor respecta instructiunile Operatorului in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. 

10.7. Datele personale vor fi pastrate pe durata derularii Campaniei precum si perioada necesara pentru protejarea drepturilor Organizatorului, avand in vedere legea aplicabila, inclusiv perioada de prescriptie si termenele prevazute de legislatia fiscala. Ulterior, cu condiția de a nu se fi exercitat dreptul la ștergere, aceste date vor fi păstrate în conformitate cu termenele legale aplicabile în fiecare caz specific, ținând cont de tipul de date, precum și de scopul prelucrării .

10.8. Organizatorul va informeaza prin prezentul Regulament ca evalueaza si actualizeaza constant masurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate.

10.9. În contextul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:

  1. a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dvs. cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date indicat în Secțiunea 10 de mai jos;
  2. b) Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date indicat în Secțiunea 10 de mai jos, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în cazul în care (i) datele nu mai sus necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ;
  3. c) Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;
  4. d) Dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până în momentul respectiv;
  5. e) Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
  6. f) Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă;
  7. g) Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
  8. h) Dreptul de a depune plângere în fața Autorității de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă încurajăm să adresați o solicitare în scris, datată și semnată sau în format electronic la ro.office@pandora.net .

Operatorul are dreptul, in conditiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informatii suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, atunci cand are indoieli intemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.

SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei „Welcome”.

SECTIUNEA 12. FORTA MAJORA

12.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

12.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

12.3. In cazul in care organizarea campaniei este impiedicata de evenimente de forta majora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, incheierea sau prelungirea campaniei promotionale.

SECTIUNEA 13. LITIGII

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.

SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

14.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

14.2. Regulamentul Campaniei „Welcome” va fi disponibil in mod gratuit oricarui solicitant in cadrul magazinelor organizatorului din Bucuresti si din tara, sau poate fi obtinut prin transmiterea unei solicitari la adresa de mail ro.office@pandora.net .

14.3 Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor legale incidente, inclusiv OUG 99/2000, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si a fost semnat in doua exemplare originale, astazi 19.03.2021.

14.4 Prezentul Regulament a fost revizuit si modificat si a fost semnat in doua exemplare originale, astazi 14.04.2022.

 Organizator,

S.C. FIG JEWELLERY ROMANIA S.R.L.